środa, 22 października 2014

Brązowe koszyczki na przyprawy II.


Poprzednie koszyczki , które zrobiłam na specjalne zamówienie dla Karoliny ( mojej znajomej ), bardzo Wam się spodobały :)  Koszyki na przyprawy - kuchnia Karoliny
Dostałam baaaaardzo dużo komentarzy pod  tym postem . Jest mi niezmiernie miło, że tak licznie mnie wtedy odwiedziliście. Dziękuję  :) 
Pisaliście, że wielu Wam  również  takie koszyczki przydałyby się. 
Zatem wyplotłam podobne :)
 Naturalne , wiklinowe koszyki z brązowym obiciem .
Wymiary :
- długość 35 cm
- szerokość 15 cm
- wysokość 12 cm

Kokardka na dłuższym lub krótszym boku. Wybór pozostawiam Wam :)
Zapraszam ! Kontakt : jasminyrekodzielo@vp.pl





14 komentarzy:

  1. Śliczne!!!!Bardzo mi się podoba efekt kolorystyczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obecnie jestem w trakcie ogromnego remontu i nie myślę o nowych dekoracjach, ale jak tylko się skończy na pewno jeszcze o mnie usłyszysz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne koszyczki, na pewno znajdzie się wielu chętnych. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne, na pewno mają wiele zastosowań, nie tylko na przyprawy ;)

    OdpowiedzUsuń