niedziela, 14 października 2012

Kołyska

Dni robią się coraz to krótsze,  a i chłód zaczyna dokuczać...

Po letniej przerwie powracam ,do tego co kocham, co sprawia mi ogromną przyjemność- rękodzieła., swoich domowych robótek.

Z wielką pasją śledzę wasze blogi, zachwycam się tu i ówdzie waszymi pracami, talentem. 

I tak przeglądając ręcznie wykonane prace ,natknęłam się na kursik-  kołyski, który ze szczegółami opisała na swoim blogu Ania Krućko : Pracownia Ani. Serdecznie polecam Wam blog Ani, ponieważ jest to kobieta , która ma nie tylko złote serduszko, ale i  niewiarygodnie  niesamowity talent!

A oto moja kołyska wykonana według kursiku Ani. :)















Kołyska oczywiście trafiła w rączki mojej najmłodszej pociechy, bo gdzieżby inaczej mogło być, skoro te małe łapki tak dzielnie mi pomagały przy jej tworzeniu. :)





14 komentarzy:

  1. Córeczka pewnie ucieszona bardzo z tak pięknej kołyski :)Wyszła fantastycznie ;)***

    OdpowiedzUsuń
  2. Kołyska wygląda cudnie , a córeczka ma powody do radości bo nikt inny takiej kołyski miec nie będzie , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kołyska śliczna i urocza mała modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ladna kolyska, taka delikatna a dziewczyneczka Piekna!!! :)
    Pozdrawiam, Renia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przytulna Twoja kołyska!!! Śliczną masz córeczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kołyska cudna a córeczka sliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zadowolona mina córki to chyba najpiękniejszy dowód, iż kołyska jest cudowna i jak najbardziej trafiła w odpowiednie łapki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kołyska śliczna ale córeczkę to masz przecudną.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna córeczka i wspaniała kołyska:)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczniutka. też się do takiej zbieram i zbieram ech....
    dawno Cię nie było, a u mnie tyle się dzieje.... zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kołyska i taka całkiem spora :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń