wtorek, 7 października 2014

Koszyki na przyprawy - kuchnia Pani Karoliny


Witajcie :)
Pamiętacie kuchnię Karoliny ? Pisałam Wam o tym w tym poście : MÓJ MAŁY EKSPERYMENT - KOSZE NA PRZYPRAWY . Otóż doszyłam już im ubranko i wreszcie mogę je Wam zaprezentować :)


Pani Karolina zamówiła trzy koszyczki długie, takie na przyprawy.
Dwa takie same koszyki miały mieć wymiar : 25 cm długości, 12-13 cm szerokości i 10 cm wysokości. Jeden większy , taki na 40 cm długi, 15 szeroki i 12 cm wysoki.
No to zamówienie gotowe :)






Kolor brązowy kojarzy mi się z gorącą czekoladą, pyszną kawą, słodkim kakao . Lubię meble w tym kolorze, w mojej kuchni królują brązy i beże. 
Kolor brązowy pasuje właściwie do wszystkiego . Często prezentuję go w moich pracach w połączeniu z beżami :) 

I tym samym, myślę, że spełniam zasady zabawy zorganizowanej przez Danusię i zgłaszam koszyki do " Cyklicznych kolorków u Danutki "
Zgłaszając swoje prace , PAMIĘTAJCIE !!! o przeczytaniu całego regulaminu, wszystkich wytycznych w zabawie. 
W październiku malujemy świat na brązowo. Dodatkiem może być kolor beżowy. Nie wolno używać koloru zielonego ! Wyjątek stanowi mocno zgniła zieleń na granicy brązu.

O tych i innych zasadach zabawy przeczytacie tutaj :




69 komentarzy:

  1. śliczne koszyczki, bardzo mi się podobają i przez kolory i wykonanie, super, powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszyczki piękne! Mnie ciągle brakuje koszyków, ale jakoś nie wychodzi mi ich plecenie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne koszyczki - nie dość, że ładne, to jeszcze funkcjonalne, na przyprawy będą pasować idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne koszyki, a na dodatek jakie praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne koszyczki. Idealnie pasowałyby do mojej kuchni, szkoda, że już mam inne pojemniki.

    OdpowiedzUsuń
  6. NO widzisz Justynko,opłacało się czekać na efekt końcowy,bo spełnia on wytyczne Marty i jest do tego przepiękny.
    Kochana dopisz kilka słów odnośnie upodobań do tego kolorku,bo tu nie widzę ich,pewnie w tamtym poście zostały.Ale żeby było ok i formalnie to także niech się i tu pojawią .
    POzdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) A bo ja to jak zwykle w pośpiechu piszę . Uzupełnię Danusiu wszystko co potrzeba :)

      Usuń
  7. Świetne te koszyczki! Uwielbiam takie. Na przyprawy już wprawdzie mam, ale szukam ostatnio czegoś do przedpokoju :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Wystarczy podać wymiary pożądanego koszyka i kolory . Wszystko da się zrobić :)

      Usuń
  8. Świetne te koszyki i na pewno idealnie przydadzą się w kuchni. Też by mi się przydały - może w końcu nie przewalałabym wszystkiego żeby znaleźc to co chce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie :) Ceny wcale nie są wygórowane :) A wszystkie koszyczki z obiciem, jakie wyszły spod moich rąk i trafiły w ręce zamawiających , do obejrzenia tutaj : https://www.facebook.com/media/set/?set=a.705462279483656.1073741831.372768499419704&type=3

      Usuń
  9. świetne koszyki:)))sama chętnie bym takie przygarnęła:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne koszyki zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudne, kurcze ja myślałam, że one są kupne, a to rękodzieło. Niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No i właśnie to miałam na myśli kiedy koszyczki w poprzedniej wersji nie zostały zaliczone:(
    to właśnie brazowej pieknej wysciólki zabrakło-była wtedy taka"wirtualna" hi hi-koszyki booooskie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne te koszyi z tym brązowym wkładem. Widziałam te pierwsze i wydaje mi się że traz nabrały dostojoności i elegancji. Gratuluje i cieszę się, że się nie poddalas i dopasowalas prace do wytycznych. Miło , że dołączylas do zabawy. Mysle że zamówienie wykonałas w 100% i będzie sie podobac.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne koszyczki. Przydałyby mi się takie, kolory idealnie mi pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak się spodziewałam, z poszewkami pudełeczka wyglądają jeszcze lepiej. Są cudowne, po prostu cudowne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Justynko witaj wśród artystek kolorystek:)
    Koszyczki wyszły ślicznie:) - eleganckie i praktyczne. Karolina będzie zachwycona:)
    Pozdrawiam serdecznie Kasia
    P.S. Danusia już napisała;) a ja chętnie dowiem się jakie są Twoje upodobania do brązowego kolorku:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne koszyczki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Koszyczki są super! Ten ciemny brąz jest apetyczny, kojarzy mi się z czekoladą ;) Karolina na pewno będzie zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super świetna sprawa ....z chęcią bym Ci je ukradła:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podobały mi się bez obszycia - ale teraz wyglądają o niebo lepiej. Gratuluję i życzę dalszych tak efektownych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczne, do kuchni jak znalazł. Naprawdę ciekawy pomysł a wykonanie mistrzowskie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Takich koszyczków w domu nigdy dosyć, a jak sa tak piękne jak Twoje - to podwójna radość!

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny pomysł, koszyki na przyprawy :) Uwielbiam papierową wiklinę, ale ciągle jeszcze uczę się zwijać rurki - haha :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne koszyczki, chyba będę musiała uzupełnić moją kuchnie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Justynko , zawsze podziwiałam Twoje koszyczki, zwłaszcza technikę wyplatania. Te są również cudne, ponadto bardzo podoba mi się zestawienie kolorystyczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Super koszyczki! Myślę, że każda gospodyni chciałaby takie mieć w swojej kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne koszyczki, świetna ozdoba kuchni i jaka praktyczna:) Przepięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne! Wyglądają niezwykle elegancko! Gratuluje zdolności! ! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne koszyki ,pieknie wykonane .Gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  30. Koszyczki piękne! :)
    Pasowałyby mi idealnie do kuchni, której może się w końcu kiedyś dorobię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super są te koszyczki :) mam taką samą kuchnie jak obdarowana więc pasowały by mi idealnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. koszyczki są świetne bardzo takie lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne te koszyczki, ale czego zazdroszczę najbardziej to fakt, że ktoś ma tyle miejsca, że takie całkiem spore koszyczki na przyprawy ustawi.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ależ się pięknie wpasowałaś tym brązowym obszyciem. Skoro one do kuchni, to jeszcze można by było pomyśleć o czymś w rodzaju zawieszek, określających zawartość każdego z koszyków. jednak są ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo praktyczne koszyczki i ładne na dodatek

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam takie koszyczki, są rewelacyjne! :) Pomysłowe, zdobne i praktyczne.

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładny zestaw i ten brąz taki czekoladowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Justynko Twoje kosze są zawsze cudne;)
    Podoba mi się ich prostota,perfekcja wykonania,kolory,no i te wyściółki;))
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow, są przepiękne!!! Boję się żeby tylko moja córcia ich nie zobaczyła, bo marzy o takich w fiolecie, a ja jeszcze raczkuje w wyplataniu;)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jestem zachwycona Twymi plecionkami już nie od dziś ;)
    Twe kosze to kwintesencja perfekcjonizmu :)
    A uszyte wyściółki nadają im dodatkowej urody :)
    Super po prostu !!!
    Podziwiam oraz pozdrawiam serdecznie :)***

    OdpowiedzUsuń
  41. Eleganckie ubranka uczyłaś koszyczkom

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudne te koszyki,a ich ubranka są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  43. Fantastyczne, do kuchni jak znalazł. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne koszyczki! I te kokardki, miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo eleganckie... szkoda, że nie mam gdzie wstawic bo sama też z chęcią bym takie zamówiła ;-)))
    Pozdrawiam cieplutko ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  46. Koszyki przecudne kocham a jeszcze to czekoladowe wykończenie uuuuuu zakochałam sie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Są prześliczne i bardzo starannie wykonane. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  48. Taka prostota i elegancja w brązach na pewno będzie piękną ozdobą mieszkania i ucieszą właścicielkę i to podwójnie z tą perfekcją wykonania.Super koszyczki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  49. "francja elegancja"
    ładne opakowanie dla przypraw,
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Prześliczne te koszyczki i ten czekoladowy kolor... Super!

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudowne są, uniwersalne i z klimatem!

    OdpowiedzUsuń
  52. proste ale jakie piękne. bardzo eleganckie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudowne ta koronka w koło dodała uroku i elegancji:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  54. prezentują się bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne koszyki! Mnie się marzą takie w ilościach i wielkościach niezliczonych do uporządkowania moich szpargałów :-)

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczne koszyczki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetne koszyczki! Super wyglądaja. Ja sama marzę o takich koszyczkach do kuchni, ale najpier musze kuchnie wyremontować, zeby dobrać je kolorystycznie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń