środa, 18 lipca 2018

Poduszki, maskotki- Jednorożec, kotek, ślimak, żyrafa

Witajcie :)
Jednorożce jednak istnieją ;)
Z myślą o najmłodszych uszyłam maskotki w kształcie jednorożca, kotka, ślimaka i żyrafy.
Każda maskotka spełni rolę poduszki, dekoracji dziecięcego pokoju oraz przede wszystkim przytulanki.
Poduszki uszyte z 100% bawełny, wypełnione kulką silikonową.
Miękkie, kolorowe, duży wybór kolorów :)



Wymiary kotków:
- wysokość  ok.32 cm
- szerokość ok.17 cm



Wymiary jednorożca:
- wysokość ok. 35 cm + róg
- szerokość ok. 33 cm





Wymiary żyrafy (metkowiec):
- duża wysokość 40 cm
- mała wysokość 22 cm


6 komentarzy:

  1. super :) początkowo chciałam wybrać nosorożca jako zwierzątko które jest najsłodsze z tej gromadki, ale po chwili zastanowienia stwierdzam że i ślimak, ... i ogólnie wszystkie skradły moje serce :) a mogę spytać czy oczka i nosek u kotka są wyszyte czy to jakieś mazaki do tkanin? Co polecasz? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cuda!! Aż żal, że nie mam małej księżniczki w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy artykuł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że takie maskotki są bardzo słodkie i jestem bardziej niż przekonany, że każde dziecko by je chciało mieć. U mnie dzieci także uwielbiają korzystać ze szkicowników https://modino.pl/plastyczne-szkicowniki i jak najbardziej są to bardzo fajne akcesoria.

    OdpowiedzUsuń