piątek, 10 października 2014

Choinka inna niż wszystkie

Tylko koszyczki i koszyczki ostatnio u mnie . Co by troszkę jakiejś odmiany wprowadzić ,
w przerwie między wyplataniem koszyków , a oczekiwaniem na dostawę wstążek do ich przystrojenia, powstała taka oto, wysoka na 52 cm choineczka :)
 Choinka inna niż wszystkie. Świetna alternatywa dla tych , którzy są już znudzeni zielonym świątecznym drzewkiem. Chciałam pokazać, że nowoczesna choinka też może być fajna :) 
A wy co o niej sądzicie ?

Dla chętnych wyplotę identyczną :) KONTAKT : jasminyrekodzielo@vp.pl lub zapraszam na profil  FANPAGE .








28 komentarzy:

  1. Justynko, zapadła mi dech w piersi. Cudowna

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj też mam ochote na ta choineczke już od jakiegoś czasu przymierzam sie do niej :) Ładnie Ci wyszła, jest taka inna - super

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny pomysł mi sie kojarzy z czapkami elfów ze "strażników marzeń" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko brawo! Udało Ci się pokazać, że choineczka w nowoczesnej formie jest superaśna:))) Bardzo mi się podoba, a jak pewnie już zauważyłaś;) lubię takie "inności":) Bardzo ładnie wyplecione , a bombeczki są urocze , w fajniutkich kolorkach.
    Pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja. Trochę przypomina skrzata, ale to chyba nie przeszkadzam. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. oryginalna, skromna ale bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zdecydowanie za taką wersją choinki :) jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest śliczna!Muszę taką mieć;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy pomysł. Miła odmiana od tych wszystkich choinek wykonanych splotem spiralnym.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Choinka rewelacyjna i jeszcze te bombeczki, super.

    OdpowiedzUsuń