czwartek, 4 września 2014

TORTY

Oj kochani, napracowałam się przy tych torcikach niemało. Ale dla samego efektu i radości obdarowanych osób WARTO BYŁO ! :)
Wyplotłam trzy okrągłe kosze z pokrywką na jeden tort.W sumie to sześć ,na dwa.
 Kosze tej samej wysokości ( 12 cm ), lecz różnej średnicy.
 Największy ma 30 cm średnicy z pokrywką, średni 22 cm, a mały 17 cm.
Każdy kosz przyozdobiłam różyczkami , które zrobiłam z satynowej wstążki. 
Efekty powstawania różyczek mogliście śledzić na Fanpage na Facebooku :)
                  Nałożyłam na siebie koszyczki i w taki oto sposób powstały dwa torciki. Torciki z trzema gotowymi do użytku ( do przechowywania różnych rzeczy ) okrągłymi koszykami z pokrywką.

                      Dwa torciki, bo dziś mają swoje małe święto dwie bliskie mi osoby ;)
                                     Którym pragnę złożyć najserdeczniejsze życzenia :)

A torciki prezentują się tak : 

               










Do tortów dorobiłam kolorowe kartki okolicznościowe. Muszę przyznać , że zabawy i radości w robieniu miałam co nie miara :) Ale skoro otrzymałam od Martyny tyle skarbów, grzechem byłoby nie zacząć rozwijać swoich zdolności w innym również kierunku :) 
A co dostałam do obejrzenia tutaj : PRZYDASIE OD MARTYNY :)
 Kartki bardzo spodobały się moim domownikom. Mam nadzieję , że i solenizantki będą zadowolone z mojego debiutu :)








22 komentarze:

  1. Justynko, to arcydzieło. Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lecę po łyżeczkę!
    dziabnę se trochę ;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany ! ale piękne ! idealne na prezent ślubny :)) cuda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prezent ślubny, na urodziny, imieniny... na wszelakie okazje :D

      Usuń
  4. Imponujące te torciki, widzę, że się ciągle rozwijasz, a te kwiatki na tych koszyczkach, po prostu boskie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne torty, kwiatuszki śliczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bombastycznie-fantastycznie:))) Wspaniałe i takie oryginalne!!! Oj napracowałaś się i to duuuużo - ale warto było, bo efekt końcowy jest powalający:) Torciki z karteczkami prezentują się cudnie , a fakt grzechem byłoby niewykorzystanie "przydasi";) Ech... gdybym choć odrobinkę ich miała... Bardzo spodobał mi się pomysł na karteczki - jak co to pst... może kiedyś podkradnę;)
    Pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Widac, ze wlozylas w nie nie tylko duzo pracy ale tez serce. Cudowne. Pierwszy raz takie piekne widze. Kwiaty, ktorymi zdobilas kosze sa urocze. Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Torciki że palce lizać. Wspaniały prezent.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pierwszy rzut oka jak prawdziwe, aż mi ślinka pociekła ;) A tak w ogóle to przepiękna praca. Wszystko tak dopracowane :) cuuudoooo !

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje Torty wyglądają rewelacyjnie:)) Bardzo fajny pomysł:))

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł! a efekt niesamowity:)

    OdpowiedzUsuń