poniedziałek, 27 lutego 2012

Wyróżnienie - kolejne :)

Cieszę się bardzo , że mój blog, moje rękodzieło zostaje zauważone. ;)

Dziś dostałam wyróżnienie od Ewy z bloga "W domowym zaciszu" .
Ewuś jest mi niezmiernie miło ! Bardzo Ci dziękuję :)


Zasady przyznania wyróżnienia są bardzo proste:


1. Podaj 7 faktów o sobie.
2. Podziękuj osobie, od której je otrzymałaś.
3. Przekaż wyróżnienie 15 blogom
4. Powiadom wyróżnionych umieszczając informację na swoim blogu.


Podporządkowując się zasadom...

O sobie napisałam w poprzednim poście  "7 cnót, grzechów lub faktów o mnie" .
Poznać mnie troszkę można czytając wywiad : "Justy rękodzieło".

Nominowanie aż 15 blogów?
Na wyróżnienie zasługuje każda osoba , każdy blog związany z rękodziełem.

Chciałabym wyróżnić wszystkich , których odwiedzam, wszystkich których goszczę na pasku bocznym bloga i tych wszystkich , którzy zostawiają po sobie jakiś ślad , np. poprzez komentarz pod moim postem .Bo wszyscy jesteście wyjątkowi i jedyni na swój sposób :) A skoro wszyscy zasługują na wyróżnienie , to wybór 15 z wielu staje się nierealny i ja się tego nie podejmuję :)


2 komentarze: