czwartek, 23 lutego 2012

Wyróżnienie

Jest mi niezmiernie miło , że mój blog został wyróżniony przez Anię z bloga : http://annakrucko.blogspot.com/
Nagroda sama w sobie jest niesamowita i fakt, że mój blog został wyróżniony... - bardzo Ci dziękuję Aniu!


Jestem mamą trójki szkrabów . By siedząc w domu i nie zwariować zaczęłam tworzyć z bibuły, papierowej wikliny, szyć.... i bawić się przy tym ze swoimi dziećmi. 
Bloga założyłam w marcu 2011 roku. Chciałam uwiecznić na nim zdjęciach a zarazem pokazać światu jakie piękne rzeczy można tworzyć siedząc w domu np. poprzez recykling.
Kiedy zakładałam bloga nie sadziłam, że ktokolwiek mnie odwiedzi. A tu proszę , na liczniku blisko 9.000 oglądających, 39 obserwujących bloga .... W tym jedna miła osóbka z poza granic naszego państwa ;) I liczne komentarze , za które bardzo, bardzo dziękuję!. Motywujecie mnie bardzo do pracy ;)
Dziękuję Wam, że jesteście i zaglądacie do mnie!


Zasady panujące w przyznawaniu wyróżnienia to:

1.Umieszczenie u siebie linka do bloga osoby, od której otrzymaliśmy nominację.
2. Wklejenie loga na swoim blogu.
3. Napisanie 7 cnót, grzechów lub faktów o sobie.
4. Nominowanie 10 osób.


Pkt. 1i 2 zostały już spełnione, więc teraz
pkt 3 , najgorsza część , wypada napisać coś o sobie .

Chyba nikt nie lubi pisać o samym sobie, no chyba, że się jest narcyzem ;p, Ale zasady są zasadami i trzeba się im podporządkować. Dzięki temu możemy poznać się nieco bliżej.

7 cnót, grzechów lub faktów o mnie:

- najważniejszą rzeczą dla mnie jest moja rodzina, moje dzieci, 
- plecenia z papierowej wikliny, zwijania różyczek z bibuły nauczyłam się sama . Kocham to co robię i chciałabym z tym przyszłą pracę wiązać,
- nie lubię ludzi fałszywych, dwulicowych, nie lubię kłamstw, bo "najlepiej jest znać najgorsza prawdę , niż najpiękniejsze kłamstwo ",
- bywam uparta. Co pozwala mi dążyć do obranego celu,
- moim marzeniem jest posiadanie własnego mieszkania, domku ,
- lubię ludziom sprawiać radość , często obdarowuję ich swoim rękodziełem ;)
- nie jestem mściwa, wybaczam ludziom


Chciałabym wyróżnieniem obdarować następujące blogi :

Maggi "Hand made by Maggii"- za mistrzostwo w pleceniu , za kursiki .
Hanię739  "Mój maleńki świat" - za karteczkowe szaleństwo , za jej guru w dziedzinie Scrapbooking'u,
Gosię "MeGosia" - po prostu Cię lubię i lubię do Ciebie zaglądać. Uwielbiam czytać Twoje artykuły i z niecierpliwością czekam na każdy kolejny.
Kasię : "Z kapelusza" - za to jak pięknie wyplata z papierowej wikliny ,
Justynkę , Jootkę  "W wolnej chwili" - wszechstronnie uzdolnioną osóbkę .
Panią Niteczkę  "Pani Niteczka prezentuje"  bo jest serdecznym człowiekiem, ma złote serce , za jej podejście do życia.
Kasię, Katerinę79: Katerina79 "Zabawa z szyciem"- za zabawy z szyciem ;)
Blog "Kobietnik" za  "Wirtualną Monie w sieci" - to był świetny artykuł, jak i wszystkie pozostałe ;D
Gosię "To co lubię" - za całokształt.
Beatkę, Betinkę "Pracownia rękodzieła Beaty Koc" - za piękne lalki i niesamowity talent .



Wyróżnić mogę tylko 10 blogów, a szkoda, bo na wyróżnienie zasługuje każda z Was, która zajmuje sie rękodziełem , pisaniem artykułów.
No to teraz do dzieła , wybierzcie swoje ulubione blogi i wyróżnijcie je! ;)

8 komentarzy:

  1. Jasminko ;) spełnienia marzeń!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy http://megosia.blogspot.com/2012/02/megosia-odbiera-wyroznienie-w-imieniu.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za wyróżnienie :) Nie spodziewałam się :) Tobie gratuluję i chciałam jeszcze dodać,że mamy takie samo marzenie-punkt piąty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Ci pięknie za wyróżnienie i dodam, że również mogę się podpisać pod Twoim przedostatnim punktem :))

    OdpowiedzUsuń