niedziela, 13 lipca 2014

Czerwony koszyczek z czarnym obiciem w środku

Uwielbiam wakacje i upały , przynajmniej do tej pory tak było.Ostatnie dni dały mi mocno w kość . Rozkładałam rureczki z zamiarem wyplecenia koszyków, ale zawsze kończyło się tylko rozłożeniem, bo pot lał się człowiekowi po plecach. Toteż zwinęłam warsztat i cierpliwie czekałam na ochłodzenie, jakiś zbawienny deszczyk . W końcu się doczekałam . Jak zaczęło podać to trzy dni z rzędu :P . No, ale w końcu udało mi się coś wypleść :)

Czerwony koszyczek z czarnym obiciem w środku.

Wymiary : 
- długość 26 cm
- szerokość 18 cm
- wysokość 15 cm




Zostałam obdarowana przez nabywczynię owego koszyczka takimi oto skarbami. Dziękuję ! Dzięki tym cudeńkom wena wróciła mi z podwójną siłą :)


8 komentarzy:

  1. Justynko Twoje koszyki są takie dopracowane,że tam nie ma czego się czepić .Każdy jeden co zrobisz zachwyca ,aż miło popatrzeć .A przesyłeczka śliczna,nie dziwię się że poprawiła humor i wena powróciła
    pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko koszyczek wyszedł pięknie, zresztą każdy twój koszyczek taki jest i tak perfekcyjnie dopracowany, elegancja:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękny i elegancki koszyk. Idealnie dopracowany, idealnie równiutki. Ja uwielbiam połączenie czerni z kolorem czerwonym. Tym bardziej kosz mnie zachwyca, aż patrzę i patrzę i nie mam dość:}

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja Droga koszyczek z moich marzeń!!! Kolorystyka - rewelacja!!! A taka mi się bardzo bardzo podoba:)))
    Wygląda taaaaak elegancko. Każdy Twój koszyczek jest dopracowany pod każdym względem - podziwiam!
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. koszyczek rewelacyjny :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje ulubione zestawienie kolorystyczne:)

    OdpowiedzUsuń