czwartek, 24 lipca 2014

Brązowy zestaw koszy

To ostatnie zamówienie. Wyplotłam 4 brązowe koszyczki z jasnobeżowym obiciem i duży kosz z pokrywką, na wzór poprzedniego : DUŻY KOSZ Z POKRYWKĄ

Wymiary kosza z pokrywką : 
- głębokość / wysokość 15 cm
- długość 27 cm
- szerokość 30 cm

Wymiary koszyczków z obiciem w środku : 
- głębokość/ wysokość 12 cm
- długość 15 cm
- szerokość 23 cm

Piszę ostatnie zamówienie, bo wybieram się na 3 tygodniowy odpoczynek :) Pora odpocząć, zrelaksować się i nabrać sił. Ale znając mnie, w każdej wolnej chwili , nawet na wyjeździe, będę skręcała te swojej rureczki, by po 3 tygodniach ponownie  ruszyć z wyplataniem :)

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę Wam udanych wakacji ! :)








17 komentarzy:

  1. Piękne te Twoje kosze :) Kolorek bardzo mi się podoba :* Życzę udanego wypoczynku :* Buziole :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko ,jak ja za każdym razem zachwycam się twoimi wyrobami :) Cudne!!!!
    Miłego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplet!! Rewelacyjnie Ci wychodzą te koszyki :) Pozdrawiam ciepło i życzę udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne :) Już nie mogę się doczekać moich koszyczków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne koszyki :)
    Miłego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne są te Twoje kosze, zresztą mam przyjemność podziwiać je na żywo :)) Coraz bardziej skłaniam się do zamówienia u Ciebie tego cudnego zamykanego pudełeczka, bo tak to powinnam nazwać. Jest przepiękne. Zastanawiam się tylko nad kolorystyką, bo sypialnia jest jedynym pomieszczeniem, w którym nie jestem w stanie określić koloru przewodniego ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gapa ze mnie. Zapomniałam życzyć Ci udanego wypoczynku :****

      Usuń
  7. Kosz z zamknięciem cudny! Pierwszy raz się z czymś takim spotykam, tym bardziej z wikliny :)
    Udanego wypoczynku i szybkiego naładowania baterii do dalszego działania! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. witam bardzo ładny splot koszyki jak ze sklepu nawet jeszcze ładniejsze takie równiutkie i prosciutkie gratuluje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne koszyczki:)
    Udanego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne są! :)
    zapraszam do mnie, dopiero dołączyłam do Waszego grona :)

    OdpowiedzUsuń