sobota, 3 marca 2012

Wyróżnienie :)

Wczoraj dostałam kolejne wyróżnienie :)


Tą milą niespodziankę sprawiła mi Paulinka , która tworzy piękne kolczyki. 
Paulinko ,chciałabym Ci  bardzo podziękować i odwdzięczyć się :)

Drogie koleżanki zapraszam na zakupy do Paulinki.: Sklep internetowy Paula ;)

P.S. Kolczyki różyczki , które zamówiłam u Pauli ,zrobiły w szkole, do której uczęszcza moja córka ogromną furorę. ;)

Aby posłać wyróżnienie dalej ,trzeba wytypować 5 blogów. 
Postanowiłam wyróżnić i w ten sposób podziękować kobietkom, od których pod wczorajszym postem "Różana kula na stojaku"  dostałam bardzo mile komentarze :) 

Było 5 komentarzy, więc ...

Wyróżnienie wędruje do:
- Gojki80 z bloga "Origami Gojki" 
- Gosi z bloga " To co lubię" 
- Reni z bloga "to co lubię..."

Dziękuję kobietki !



2 komentarze: