niedziela, 23 listopada 2014

Gwiazdka siedmioramienna - kursik

Gwiazdka siedmioramienna - kursik



Do zrobienia gwiazdki będziemy potrzebowali kilkanaście rurek. 

Łączymy je ze sobą , wsadzając jedna w drugą.


Rurki zginamy na równe części.


Układamy kształt naszej gwiazdki.



Następnie w miejscach " stykania się " rurek  sklejamy naszą gwiazdkę.
Aby nasza gwiazdka nie poruszała się podczas sklejania ,
wycięłam z tektury koło pomocnicze, 


Szkielet gwiazdki należy przymocować do koła pomocniczego. 
I sklejamy naszą gwiazdeczkę.


Gdy gwiazdka wyschnie zaczynamy wyplatać ramiona.


Ramiona gwiazdki wyplatamy co drugi kolec.



Gdy wszystkie ramiona wypleciemy jeden raz ,
 przechodzimy do drugiego rzędu wyplatania 
i postępujemy tak samo z każdym ramieniem gwiazdki.


Im więcej splotów wykonamy na ramionach gwiazdki,
 tym gwiazdka będzie wyższa.
Ja zrobiłam serię 5 -6 okrążeń :)


Po skończeniu wyplatania ,naszą gwiazdkę możemy pomalować i przyozdobić. 
Może służyć jako świecznik, bądź ozdoba na choinkę.

PRZÓD


TYŁ




21 komentarzy:

  1. Super gwiazdka i świetny kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się czemu ja tutaj przychodzę,kiedy mnie zazdrość zjada jak patrzę na Twoje prace;)))
    Spróbuję,ale boje się,że stworzę potwora;)
    Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam i zachwycam się wszystkim co tutaj zobaczyłam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta gwiazda jest ŚWIETNA!!! Dzięki za kursik.
    Już wiem co będę robiła dziś wieczorkiem ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna, szkoda, że ja tak nie potrafię. Wisiałaby już u mnie w oknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, no jak to nie potrafisz ? Kursik już masz, rureczki nauczysz się skręcać z filmików na youtube i do roboty kochana ! W razie czego służę pomocą :)

      Usuń
    2. Rureczki skręcone miały służyć do reniferka jednak już na wstępie się poddałam :) Koszyczek jest dla mnie wyzwaniem, a co dopiero gwiazda ;)

      Usuń
    3. Kasiu ,no nie poddawaj się :) Ja też kiedyś zaczynałam swoją przygodę z plecionkami... ;)

      Usuń
    4. Hehe nie chcesz widzieć co mi wyszło ;))

      Usuń
  6. Bede sie powtarzac. Przepiekna gwiazda! Super kursik! Czym farbowalas rurki?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kursik malowania rurek znajdziesz u mnie w zakładce " Kursiki Jasminy " : http://jasminyrekodzielo.blogspot.com/search/label/.%20KURSIKI

      Usuń
  7. Zaraz zabieram się do jej zrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, już wiem co będziesz wisiało w moich oknach w te święta ;) Wypróbowałam i pięcioramienna gwiazda też wychodzi nieźle :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na http://gruszkowydesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. I mnie się udało zrobić wiele gwiazd. Zawisły już na święta. Dziękuję za instruktaż. Wiele dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń