czwartek, 3 marca 2016

Czekoladowe kosze z obiciem różowym i ecri


Witajcie ! 
A co powiecie na taki zestaw koszy ? Kosze w kolorze gorącej czekolady z obiciem różowym i ecri :)

Duże kosze mają wymiary : 46 cm x 30 cm, wysokość 25 cm
Średnie kosze : 22 cm x 30 cm, wysokość 25 cm
Najmniejszy koszyk : 22 cm x 30 cm, wysokość 18 cm





Dodatkowo z tej samej bawełny, co obicie do koszyczków, powstały trzy poszewki na poduszki z zamkiem błyskawicznym.
Ale poszewki to nie moja robota ;) 
Ogłaszam , iż nawiązałam współpracę z MISIOLUBKAMI i poszewki są autorstwa Misiolubków. Serdecznie zapraszam do polubienia Misiolubków  :)


4 komentarze:

  1. Wspaniałe, i wyglądają bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszyczki urocze! Ja najbardziej lubię te kokardki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Precioso trabajo.
    Buen fin de semana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne koszyczki. :)
    Jestem miłosniczką koszyków, koszyczków i maleńkim pudełeczek.
    A Twoje są po prostu cudowne. :)
    Zapraszam też do mnie.
    http://mydloipowidloea.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń