sobota, 7 stycznia 2012

Kusudama

Moja pierwsza kusudama powstała bardzo dawno temu, kiedy to jeszcze nie blogowałam swoich rękodzieł oraz ich nie fotografowałam.A szkoda , bo było by się teraz  czym pochwalić :)

Kusudama to papierowy model , który najczęściej jest utworzony przez sklejanie lub zszycie wielu identycznych elementów origami.

Zainspirowana kursem Iwonki Umińskiej zrobienia kwiatuszka do kusudamy  na blogu Moja pracownia- czyli hand painted ,postanowiłam powrócić do techniki origami i pobawić się karteczkami.

Tak jak pisze Iwonka do stworzenia kusudamy potrzebne nam będą  "karteczki kwadratowe , klej , chęci  oraz dobry humor " ;)


Cała kula składa się z 12 kwiatuszków. Na każdą kusudamę potrzebne jest nam więc 60 karteczek. 



A oto efekt końcowy :




4 komentarze:

  1. piękny kwiat:)
    pozdrawiam z Kuźni Upominków i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękności :) gratulacje :):):):):) pozdrawiam gorąco i mam nadzieję, że przesyłka dotarła cała - w ostatniej chwili dołączyłam mały załącznik ;p w postaci słonika na dobrą komunikację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, robiłam kiedyś z takich kwiatków choinkę :)

    OdpowiedzUsuń