środa, 25 marca 2015

Białe kosze z obiciem białym w beżowe paseczki i kolorowa pisanka z narcyzem i krokusami

Witajcie :)
Monotematycznie ostatnio u mnie tutaj na blogu, bo tylko koszyki i koszyki, ale cóż zrobić, na nic innego na razie czasu nie mam. A nie , nie ... udało mi się zrobić kolejne jajeczko z kwiatuszkami. Mały narcyz i krokusy w roli głównej, ale o tym później.
Pani Ania zamówiła u mnie 3 duże kosze o wymiarach: długość 36 cm, szerokość 32 cm, wysokość 30 cm z obiciem białym w beżowe paseczki. Skończyłam zamówienie , a kosze prezentują się tak :





I kolejne kolorowe jajeczko :) 



8 komentarzy:

  1. Koszyki i koszyki ale za to jakie piękne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje koszyczki :)) Co jeden to piękniejszy, a ja nie mogę się napatrzeć :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszyczki jak zwykle gustowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kosze i dość duże, sporo pracy cię kosztowały ale jaki efekt, satysfakcja pewnie też ogromna ;) jest co podziwiać!!! Jajeczko z kwiatkami wiosennymi śliczne ;)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosze rewelacyjne, sama chętnie weszłabym w posiadanie takich, a jajo urocze:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze, a jajko jak zwykle powala z nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszyczki eleganckie, jajeczko wiosenne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszyki są naprawdę piękne, a kropki nad i dodaje jednak materiał (w moje ulubione paseczki) ;)))

    OdpowiedzUsuń