sobota, 16 marca 2013

Paczuszka dla Arturka

Pamiętacie mój apel o pomoc dla chorego na mukowiscydozę małego Arturka? POMOC DLA ARTURKA
 Moja paczuszka dotarła już do Jaworzna :)



W przyszłym tygodniu odbędzie się Jarmark Wielkanocny , gdzie właśnie znajdzie się stoisko z pracami rękodzielników. Cały dochód ze stoiska powędruje na subkonto w Fundacji MATIO i przeznaczony będzie na leczenie i rehabilitację Arturka Szustra.

Serdecznie Was zapraszam!



A oto co było w paczuszce :)


- Zajęczaki patyczaki :)

- 3 kule różane


- 2 koszyczki z ozdobną rączką










9 komentarzy:

  1. Piękne prace:) mam nadzieję, że się szybko sprzedadzą na jarmarku. Akcja wspaniała. Masz dobre serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy!!! Też już jakis czas temu wysłałam, mam nadzieję, że wszystko znajdzie swoich nabywców:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre i wielkie masz serducho a dzięki Tobie i ode mnie dla Marcinka paczka poszła :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace,wspaniały cel.Myślę że się wszystko sprzeda,ludzi dobrego serca nie brakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. koszyki na czasie - zaraz Wielkanoc :)

    zapraszam Cię do mnie na bloga po wyróżnienie i do wspólnej zabawy :)
    http://upomin.blogspot.com/2013/03/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszamy po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne :) moja paczka też jakiś czas temu dotarła, chyba w lutym jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jasminko wszystkiego najlepszego i najsłodszego na te Święta Wielkanocne dla Ciebie i Twoich najbliższych:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo piękne prace no i szczytny cel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń