czwartek, 22 grudnia 2011

Wymianka świąteczna.

Pomimo, że śniegu nie ma ,magię Świąt zaczyna powolutku się już odczuwać. A to m.in. za sprawą stojącej już u nas w domku dużej choinki.
Ze Świętami kojarzą mi się również prezenty. Bo któż nie lubi ich dostawać? Ja lubię je dostawać, a jeszcze bardziej dawać. A najlepiej jak prezent jest praktyczny i miło nas zaskoczy ;)

W tym roku po raz pierwszy zdecydowałam się wziąć udział w wymiance organizowanej przez pewne forum . Trochę się bałam, ale teraz już wiem, że to fajna i bardzo sympatyczna zabawa. ;)

Teraz do rzeczy. Wymianka została zorganizowana na pewnym forum na początku grudnia. Jej zasady były proste. Ciąg wymiankowy polegał na tym, że wiedziałyśmy do kogo wysyłamy paczuszkę, ale nie wiedziałyśmy od kogo dostaniemy swój prezencik.

Do mnie paczuszka doszła zaskakująco szybko .Dostałam przepiękne bombeczki , karczocha bombkę oraz mnóstwo "przydasi" i słodkości.







Elu, Jagodo serdecznie dziękuję!

Mam nadzieję , że moje prezenciki przypadły również Wam do gustu i równie bardzo się podobają :)
Pozdrawiam cieplutko!






No i oczywiście prezenciki wiszą na honorowym miejscu! 






Jeszcze raz bardzo dziękuję!

2 komentarze:

  1. Aby Boże Narodzenie trwało cały rok- dużo uśmiechu i miłości Ci życzę- Tamara

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam gorąco
    jasminyrekodzielo@vp.pl
    na takiego meila wysłałam wiadomość odnośnie wygranej Candy tuż po losowaniu.
    Meil z tego co mamna poczcie nie został odebrany... :(
    Wysłany przez Panią 2 stycznia równiez nie dotarł. Bardzo proszę o ponowne wysłanie na meila i.uminska@gmail.com
    lub
    Mój nr telefonu 782-165-908 proszę o tel lub sms-ka :)

    Iwona Umińska

    OdpowiedzUsuń