czwartek, 29 października 2015

Pachnące świeczniki ( lampiony ) ze słoiczków - DIY ( kursik)

Hej ! :)
No i się zaczęło: zimno, coraz szybciej robi się ciemno. Zbliża się czas, kiedy coraz więcej czasu spędzamy w domu z kubkiem gorącej herbaty i książką w ręku. Postanowiłam, że umilę sobie te długie wieczory i zrobiłam świeczniki ( lampiony).



Zapraszam dziś na szybki i prosty tutorial , jak zrobić pachnące świeczniki. Wykonanie ich jest bardzo proste.
Ostatnio w Biedronce kupiłam deser w uroczych szklanych słoiczkach. Dzieci zjadły deserek , a mnie pozostały piękne małe słoiczki. Postanowiłam, je wykorzystać :)

Co będzie potrzebne do zrobienia świeczników ?
- małe słoiczki
- sól do kąpieli ( również zakupiłam w Biedronce, dostępne sześć zapachów )
- wstążeczki
- koronka
- świeczki
- dobry klej, np. polimerowy



Słoiczki obkleiłam koronką. Przyozdobiłam kolorową tasiemką i drobną różyczką. Do słoików nasypałam pachnącej soli morskiej.
Dokładamy świeczkę i nasze pachnące świeczniki ( lampiony ) są już gotowe :)







Sami przyznacie, że hop siup i gotowe :)  Jak Wam się podoba taka prosta dekoracja ?


9 komentarzy:

  1. Piękne, klimatyczne i na pewno ślicznie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zbieram te cudne biedronkowe słoiczki i mam zamiar je wykorzystać do tego samego cel ;) Są idealne na lampioniki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Twoje lampioniki wyszły urocze, na pewno umilą nie jeden jesienny wieczór :)

      Usuń
  3. Swietny pomysł i bardzo pomocny kurs. Podziwiam Twoje prace :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne, proste, pomysłowe i niebanalne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się podoba ;) szybko się robi a wygląda bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. zdradzicie jakie to deserki?

    OdpowiedzUsuń