czwartek, 15 stycznia 2015

Rurki na sprzedaż

Witajcie w Nowym 2015 roku !

I tak na początku... Kasiu S bardzo dziękuję Ci za pamięć, za troskę oraz za miłą pogawędkę sms-ową :D
Co niektórzy, śledząc moje wpisy na Facebooku wiedzieli, że przez jakiś czas mnie nie będzie , ponieważ nie mam dostępu do świata wirtualnego, a to za sprawą tego, iż padł mi komputer przed Świętami. Jak padł, tak spędził on w serwisie 3 tygodnie !!!

Ale już jestem :)

Jestem i pragnę podziękować wszystkim za miłe życzenia ( i te świąteczne  i te noworoczne ), za liczne odwiedziny , za każdy pozostawiony komentarz.

Wraz z nowym rokiem wpadłam na pewien pomysł :)

Dla wszystkich chętnych , którzy chcieliby spróbować swoich sił w wyplataniu, a nie potrafią skręcać rurek, bądź dla wprawionych już w wyplataniu koszy i koszyków zapracowanych pracusiów, których czas goni...w swojej ofercie od dziś mam gotowe, skręcone przeze mnie rurki.
Rurki z papierowej wikliny idealne do wyplatania koszy, koszyczków lub innych ozdób.
Długość rurek 35-40 cm.
Cena za 100 szt 3,99 zł.
Przesyłka za pośrednictwem poczty polskiej.
Cena za przesyłkę uzależniona od ilości zamawianych rurek.


Zapraszam na FANPAGE lub jasminyrekodzielo@vp.pl

W ofercie dostępne również  długie rurki ok. 55 cm oraz czarno białe 40 - 42 cm













9 komentarzy:

  1. Fajnie, że dajesz możliwość zakupienia rureczek. Musiałaś poświęcić ich kręceniu sporo czasu.
    Powodzenia w sprzedaży! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A raczej nie dziękuję ;) Dobry film i nawet człowiek nie wie kiedy skręciło się tyle rureczek :)

      Usuń
  2. Oj ale się nakręciłaś :))))) tych rurek :)). Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja dziękuję! ale się nakręciłaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko, jak się mam nie martwić skoro nie dajesz znaku życia. Tu zawsze coś się dzieje, a przez dłuższy czas cisza. Nie dotarło chyba to do mnie, że nie będziesz mieć komputera. Jednak nie żałuję, że się odezwałam, bo urządziłyśmy sobie miłą i pouczającą dla mnie pogawędkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam; zajmujesz się wyplataniem a jeszcze masz czas na robienie dodatkowych rurek..Co ja bym dała żeby mi to sprawiało więcej frajdy albo ktoś mi pomagał skręcać. Mnie skręcanie hamuje do wielu dużych ciekawych pomysłów bo nie jestem w stanie tyle ich zrobić w krótkim czasie :( Najbardziej uwielbiam samo wyplatanie i widziec jak sięujawnia odpowiedni kształt :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń