poniedziałek, 21 października 2013

Powracam po długiej przerwie :)

Długo mnie nie było. A to wszystko za sprawą przeprowadzki , przeprowadzki z miasta na wieś :)
Ten kto choć raz  przeprowadzał się wie, ile czasu zabiera pakowanie wszystkiego do pudeł ,a później układania tego na nowo, w nowym miejscu. Nieprawdopodobne, ile człowiek może rzeczy przez lata zgromadzić.
Do tej pory mam nierozpakowanych kilka pudeł, ciągle czegoś szukam.

Postanowiłam wrócić do rękodzieła, do tego za czym bardzo tęskniłam :)

A podczas weeekendu zrobiłam taki oto stroik :







Pozdrawiam Was serdecznie :)

13 komentarzy:

  1. Piękny bukiecik - fajna przeprowadzka mam nadzieje że w fajne miejsce :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny bukiecik w moich ulubionych kolorach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W pełni rozumiem te pakowania i rozpakowywania, nic przyjemnego... ale za to stroik wyszedł po prostu SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny stroik kwiaty jak żywe:)))
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny bukiet :) Kwiaty wyglądają jak prawdziwe :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w mój quillingowy świat
    handmadebyevi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczniutki bukiecik :-))

    OdpowiedzUsuń