czwartek, 9 października 2014

Szare koszyczki

Witajcie :) Piękna złota polska jesień za oknem :) Aż miło pracować ! Śpieszę zaprezentować kolejne koszyczki , które właśnie skończyłam .
Kolor szary jest elegancki i nowoczesny. W takim właśnie kolorze ma salon pewna osoba , przyszła solenizantka , dla której zamówiono owe koszyczki :) A koszyczki prezentują się tak ( kliknij na zdjęcie , aby je powiększyć ) :



Koszyki jeden mniejszy, drugi większy .
Wymiary : 
- mniejszy : szerokość 19 cm, długość 14 cm, wysokość 12 cm
- większy : szerokość 21 cm, długość 18 cm, wysokość 12 cm






13 komentarzy:

  1. Są idealne, jakbyś czytała w moich myślach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu bardzo się cieszę, że sprostałam powierzonemu mi zadaniu :) Mam nadzieję, że obdarowana solenizantka będzie z nich zadowolona :)

      Usuń
  2. bardzo ładne, naprawdę eleganckie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Ci to wychodzi tak równiutko? Są bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne koszyki, eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I jak zwykle rewelacyjne koszyczki wyszły :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne :) eleganckie i wesołe pomimo szarości
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Justynko, coś mail mi szwankuje. Koszyczki dotarły dzisiaj rano. Są przepiękne. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń