sobota, 10 maja 2014

Misa ( duża ) na owoce

Miseczkę tą wyplotłam z białych rurek wykonanych z brzegów gazety codziennej, rurek z nadrukiem czarno - białych ( papier lekko kredowy ) oraz z pomarańczowych rurek zrobionych z katalogu pewnego popularnego supermarketu.

Średnica 24 cm
Wysokość 12 cm

Całość dla usztywnienia oraz zabezpieczenia pomalowana lakierem bezbarwnym .

Moje spostrzeżenia odnośnie reakcji rurek na lakier:
Rurki wykonane z białych brzegów gazety codziennej znacznie zmieniły kolor z białego na kremowy.
Rurki z nadrukiem czarno białym, wykonane z papieru kredowego, nie zmieniły swojego koloru po polakierowaniu.
Tak więc fajnie jest eksperymentować :)
Wyszła całkiem fajna miseczka niemalowana, naturalna .








12 komentarzy:

  1. Wow! Te wszystkie twoje wyplatanki wyglądają jakby były z wikliny :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna misa! Ja najbardziej lubię właśnie takie, na których widać druk gazetowy ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak , to zapraszam do obejrzenia tego koszyczka , który wciąż jest dostępny :) http://jasminyrekodzielo.blogspot.com/search/label/Vintage

      Usuń
  3. Do 13 mi się nudzi. Fajnie by było nauczyć się czegoś takiego. Próbowałam chyba ze 100 razy i zaraz na początku wszystko lądowało w koszu. To nie na moje nerwy. Powtórzę się - zazdroszczę cierpliwości :)

    W wolnej chwili proponuję wejść tu -> http://kreatywnamama85.blogspot.com/2014/05/mama-na-6.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wygląda!!
    ależ ja bym chciała umieć takie cudeńka tworzyć :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam takie surowe "gazeciaki". Te białe rurki, które trochę pożółkły po lakierowaniu, świetnie Ci się skomponowały z tym pomarańczem. Właściwie na zdjęciu wyglądają na jaśniutko pomarańczowe. Dziękuję za odwiedziny i Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! świetny pomysł z surową gazetą!

    OdpowiedzUsuń