środa, 11 stycznia 2012

Wygrałam... dostałam :)

Tak, to ja stałam się szczęśliwą posiadaczką bombki karczocha w Świątecznym Candy  http://iwona-reczniemalowane.blogspot.com/2011/11/candy-w-mojej-pracowni.html   zorganizowanym przez Iwonkę Umińską :)

Nagroda główna , pomimo małych utrudnień z mojej strony ( komunikacja zawiodła) dotarła do moich rąk wczoraj ;)

Mało tego , oprócz przepięknej bombki dostałam jeszcze cudnego aniołka z masy solnej oraz słonika na szczęście :)
Byłam mega zaskoczona paczuszką . Nadziwić się  nie mogłam z jaką perfekcją Iwonka wykonała i karczocha i aniołka. Ma kobieta talent!










Karczochowa bombka wisi na honorowym miejscu :)


Aniołek również . Będzie czuwał nad moimi szkrabami w nocy :)


A słonik dołączył do swoich kolegów :)


Iwonko jeszcze raz bardzo Ci dziękuję! 


Jakość zdjęć słaba, bo kiepski ze mnie fotograf  :/


2 komentarze: